11. detsember 2019 | TÜAÜ | Lisa kommentaar Eesti tulemused paranesid funktsionaalse lugemisoskuse ja matemaatika vallas. Autor/allikas: ERR OECD õpitulemuste uuringu kohaselt ületavad Eesti õpilased oma funktsionaalse lugemisoskuse ja loodusteadusliku kirjaoskuse poolest Majanduskoostöö ja Arengu Organisatsiooni kuuluvate riikide eakaaslasi piisavalt palju, et kergitada Eesti koondtabeli tippu. Loe lähemalt ERR-i artiklist Eesti tõusis PISA tulemustega arenenud riikide tippu. Samas aga, pingereas esikoha säilitamiseks tuleks Eesti koolikorralduses kiirelt vastu võtta radikaalsed otsused, kirjutab Kaarel Tarand Sirbis: Eesti erakondadele peaks meenuma ühine ja allkirjadega kinnitatud lubadus asuda ülikoole ja teadust ka konkurentidega võrreldavas mahus finantseerima. Kuni seda ei juhtu, kaotame oma paremad ja helgemad pead välisülikoolidele, kust küll võidakse, aga ei pruugita tagasi tulla, sest Eesti ettevõtlus ei paku oskustele vastavaid töökohti ja tegutsemisvõimalusi. Sel juhul jääb ka põhiharidusse tehtud investeeringust kodumaal tulu saamata. Jaga:FacebookTwitterLinkedInLike this:Like Loading...