Foto: ut.ee

2. septembril 2021 tegi TÜ akadeemiline sekretär, TÜ ametiühingu kutsel, visiidi TÜ ametiühingu kontorisse, arutamaks ühiselt huvi pakkuvaid teemasid.

Akadeemiline sekretär on rektoraadi liige, tema vastutusalasse kuulub senati töö korraldamine, akadeemiliste töötajate värbamine ja hindamine, töötajate, üliõpilaste ja ülikooliväliste isikute tunnustamine, kirjastamistegevuse juhtimine ning muud talle ülikooli õigusaktidega pandud ülesanded. Juhtkonna liikmena saab ta oma ideede ja visiooniga panustada ka pikema tulevikuvaatega küsimuste, näiteks karjääri- ja juhtimismudelite uuendamise ettevalmistamisse ja elluviimisesse (vaata täpsemalt TÜ kodulehel).

TÜ akadeemiline sekretär on ka ebavõrdse kohtlemise või kiusamisega seotud kaebuste sõltumatuks lahendajaks lõppastmes, kelle poole võivad töötajad ja üliõpilased pöörduda ka teisi etappe vahele jättes. Akadeemilisel sekretäril on õigus kaebust uurida iseseisvalt või moodustada uurimiseks erapooletu komisjon, mis koosneb vähemalt kolmest liikmest. Kaebuste menetlemise protseduurist TÜ-s loe lähemalt TÜAÜ kodulehel.

Akadeemilise sekretäri ja TÜAÜ delegatsiooni kohtumisel arutati eelkõige teemadel nagu akadeemilise töötaja töökoha- ja palgastabiilsus ning kõrghariduse riiklik rahastamine; töötaja kui nõrgema osapoole kaitse töövaidluse käigus; ja covidist tingitud väljakutsed õppetöö korraldamisel. Kõrghariduse riikliku rahastuse tõus (1,5% peale) on nii TÜAÜ, ülikooli kui akadeemilise sekretäri jaoks prioriteet.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.